piątek, 15 lutego 2013

Kopytka ze śliwkami na słodko

Podpatrzyłam pyszny przepis w programie Ewy Wachowicz "Przez żołądek do serca". Nie zapisałam go ale coś zapamiętałam i zrobiłam po swojemu. Jako,  że nie robiłam nigdy kopytek postanowiłam użyć pół środka i kupiłam Kopytka czy leniwe Knorr.  Szybkie i pyszne, polecam.


Składniki:
Opakowanie kopytek Knorr
3 łyżki brązowego cukru
2 łyżki masła
4 śliwki duże lub 6 małych
Śmietanka 30% 100ml

Kopytka przygotowujemy wg przepisu na opakowaniu.  Gotujemy.  Na patelni prażymy cukier,  kilka minut wystarczy i dokładamy masło.  Mieszamy.  Śliwki przekrawamy i wyciągamy pestki, kroimy na ćwiartki,  dodajemy do masła z cukrem.  Ciagle mieszając podsmażamy około 10minut. Dodajemy śmietankę mieszając.  Sos powinien się zredukować.  Dodajemy ugotowane kopytka i delikatnie mieszamy.  Podajemy na ciepło.

SMACZNEGO!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz