wtorek, 10 kwietnia 2012

Sałatka jarzynowa

Sałatka jarzynowa..banalne?
Jednak wiele osób ma problem z proporcją składników, ja też taki miałam ale dopracowałam to i z chęcią podzielę się swoim przepisem:)

SKŁADNIKI:

6 średnich ziemniaków
6 jajek
1 słoiczek groszku z marchewką
1 jabłko
1 pietruszka
1 seler
4 średnie ogórki kiszone
1 mały słoik majonezu
sól
pieprz
1 łyżeczka musztardy (wg uznania)

Ziemniaki, jajka, pietruszkę i seler wkładamy do wody i gotujemy.
Warzywa wystarczy umyć, gotować możemy nieobrane. Wodę lekko solimy.
Do dużej miski wrzucamy odsączony groszek z marchewką i pokrojone w kosteczkę jabłko i ogórki.
Gdy warzywa się ugotują to obieramy i kroimy w kostkę. Krojąc, staramy się aby wszystkie warzywa były mniej więcej w jednym rozmiarze. Jajka obieramy i czekamy aż przestygną, lepiej się kroją.
Pokrojone warzywa i jajka wrzucamy do miski.
Solimy i pieprzymy do smaku.
Dodajemy słoiczek majonezu, mieszamy i dodajemy łyżeczkę musztardy.
Mieszamy dokładnie wszystkie składniki i wstawiamy do lodówki na kilka godzin aby wszystko nabrało smaku.
Po tym czasie można doprawić według potrzeby.

SMACZNEGO!

2 komentarze:

  1. Mniam,,uwielbiam sałatke jarzynową:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kocham sałatkę jarzynową:)
    W te święta zjadłam całe kilogramy :)

    OdpowiedzUsuń