czwartek, 27 września 2012

Jaja zapiekane z szynką, pomidorem i rukolą

Dzisiaj miałam ochotę na ''coś'' i nie wiedziałam na co...w końcu wpadłam na pomysł!
Widziałam ostatnio kilka przepisów na jaja zapiekane z serem itd...

Wyszło szybko, efektownie i smacznie:)

SKŁADNIKI:
6 jaj
6 plastrów szynki
1 mały pomidor
kilka listków rukoli
sól
pieprz
foremki do muffinów lub inne naczynia do zapiekania

Nastawiamy piekarnik na 175-180 stopni. Na małej blaszce ustawiamy foremki, ja użyłam silikonowych więc nie trzeba ich smarować tłuszczem, gdy używacie innych posmarujcie tłuszczem.
Pomidora, szynkę i rukolę siekamy w minimalną kosteczkę i wkładamy kolejno do foremek: szynka, pomidor (delikatnie solimy) i rukola, na wierzch wbijamy jajo i znowu solimy, można posypać pieprzem.
Wstawiamy do piekarnika na 15-20minut.

SMACZNEGO!













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz